Marcali Közös Önkormányzati Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Marcali Közös Önkormányzati Hivatal Igazgatási és Kistérségi Iroda általános igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Somogy megye, 8700 Marcali, Rákóczi utca 11.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I/14. Hatósági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Közreműködés Sávoly Község Önkormányzata igazgatási és pénzügyi ügyintézésében
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Sávoly községben munkanapokon ügyfélfogadás tartása, kérelmek befogadása és továbbítása, beérkező küldemények kezelése, nyilvántartások vezetése, hatósági ügyekben környezettanulmány készítése, helyszíni ellenőrzés végzése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, Közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
B kategóriás jogosítvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
önéletrajz (45/2012. (III.20.) korm. rendelet 1. melléklete szerint), erkölcsi bizonyítvány, iskolai végzettséget és szakmai képesítést igazoló okiratok másolata, nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről, személyes adatok kezeléséhez, valamint a pályázatba való betekintéshez való hozzájárulásról
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2017. február 6. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. január 25.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bödőné dr. Molnár Irén címzetes főjegyző nyújt, a 85/501-001 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Marcali Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8700 Marcali, Rákóczi utca 11. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 57/2/2017., valamint a munkakör megnevezését: általános igazgatási ügyintéző.
- Személyesen: Bödőné dr. Molnár Irén jegyző, Somogy megye, 8700 Marcali, Rákóczi utca 11.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázó a pályázattal kapcsolatban szóbeli meghallgatást tarthat, fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. Az állás elbírálását követően - 6 hónap próbaidő kikötése mellett - határozatlan idejű közszolgálati jogviszony jön létre.
A pályázat elbírálásának határideje:
2017. február 3.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.marcali.hu – 2017. január 10.
www.marcaliportal.hu – 2017. január 10.
www.savoly.hu – 2017. január 10.